Bokbussen ^^

Uppe med tuppen.. Hampus vakna kl 6 idag.. kuuul.
Jag kännde riktigt peppen att hoppa upp ur den väldigt
varma och sköna sängen för att springa ner för trappan
och hämta upp Hampus så vi kunde mysa tills pappa skulle
kliva upp. Hans klocka ringde kl 7 å då fick jag typ sparka han
ur sängen!

Hampus är fortfarande lite snorig och de lät lite som att han hade
ont i halsen men han va så pigg å glad efter han fått i sig gröten
så han fick fara till dagis ändå. Han hade ju ingen feber iaf!
Dessutom skulle de vara på bygdegården idag även fast de är Onsdag
för Bokbussen skulle komma dit! ^^ De kan vi ju INTE missa!


Mammas Gladskit! :]



Nu fortsätter målandet så att Hampus kan vara i iaf ena delen av
vardagsrummet! Har bara ett varv kvar på långa väggen så kan ja
skriva fast alla eluttag sen igen! Lite drygt att han inte kan få vara nån
annanstans än i köket ensam utan att man måste ha koll på han..

Måla måla måla.. suck..
Sen blir de väl spackla spackla å spackla..
De är en rackarns massa spik och skruvhål överallt!
Efter panelen är klar så kommer jag nog börja uppe på
loftet.

Ska försöka fixa batterier till kameran också!

Mycket att göra idag så byebye så länge!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj jag är inte det minsta avundsjuk på allt jobb du har att göra! :S Jag som tycker det e drygt att ba flytta runt möbler nu under tapetseringen.

2009-11-19 @ 18:50:51
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0