Ett pucko för mycket på krogen

Okej hela kvällen va i överlag helt grym!
Med ett litet undantag!

Vi står och dansar och har skitkul! sen känner ja att de är nån som knackar mig
på axeln, vänder mig om och där står en kille som jag inte har den blekaste aningen
om vem fan han är.. ?!
Men det såg absolut ut på han som att vi va värsta polare, han försökte ge mig en kram
å va som bara allmänt mysko!

Han börjar pecka på sig själv å sen på mig som att typ "du och jag" ;) aha aha..
EEEEH NEJ.. låt mig va.. försöker vända på klacken å gå där ifrån då han sliter tag
i min arm för att ja ska stanna med han.. puttar bort han å säger åt han att inte ta i mig igen!
SÅfort ja vände mig om igen på ruffsar han om mitt hår?!?! och när ja vänder mig mot han
igen så ser ja att han typ springer ifrån mig..
aaaajaaa skitsamma tänkte ja, då vart vi av med han..

Men nej nej nej.. så fel man kan ha.. Efter ca 2 minuter på dansgolvet sitter han där två meter
ifrån mig och glor som en nöt! Sen ser jag i ögonvrån att han sitter och härmar mig!
Typ om jag fixa till luggen så gjorde han samma sak.. (han hade inte ens lugg?!)
Jag ger han "de onda ögat" tills han går igen..

.. MEN kommer tillbaka efter typ nån minut!
Börjar på att dra å slita i mig igen och jag är så nära på att ge han den jävla pungsparken
han förtjänar! Han verkar fatta vinken igen och springer ifrån mig (andra gången)

Sen ser jag att han står och äcklar mig på en av mina kompisar som desperat försöker putta bort han.
Det va droppen som fick glaset att svämma över kan ja lova!

Går fram åt han, sliter tag i han å skriker så högt att halva dansgolvet stannar upp!
och för 3e gången så springer han ifrån mig.. Men nä han skulle komma tillbaka om å om igen.

Nästa gång ja ser han på krogen ska ja fan be vakterna kasta ut han!
Hur fan kan man hålla på å trakasera folk på dansgolvet sådär?!
Kan lova att de som känner mig och sg vad som hände borde vara smått stolta/förvånade
att JAG inte spöade skiten ur han.

Notera att han ALDRIG sa ett ord åt mig.
Jag sa "STICK" på fan alla språk ja kan men han verkade inte fatta ett piss.
Men ja menar hur mycket behöver man fatta? Om jag står där och är sjukt nära
att avsluta hans sida av släktträdet?! Varför komma tillbaka?
Entingen måste han inte haft alla indianer i kanoten eller så har han ett närminne som
Doris i Hitta Nemo!

Ja vi vart av med han tillslut iaf.
Men nästa gång kommer ja inte vara lika "snäll"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0