Färgen rinner av?

Nä nu tror jag att ja ska ta å hoppa in i duschen..
Ska bli spännande att se om den nya hårfärgen sitter kvar
då ja kommer ut eller inte.. haha

Varje gång jag färgar håret med en färg som har nån gnutta rött
i, så rinner den av lika fort som ja la i den i håret.
Jävligt drygt eftersom jag verkligen trivs i just dom färgerna.
Bara brunt blir inte så bra på mig och då vill ja gärna ha lite rött i..
Men mitt hår har nog en annan plan för mig..

Måste se till att hitta påsen med mina träningskläder och Iksu spa kort också!
Jag ska ju dit igen på Onsdag med Katti! ^^
Heldag på iksu spa kommer sitta fiinfint efter allt målande å shit.. !
Träna, simma, basta å ha trevligt! :)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

ja jag har pratat med henne o kommit överens om en tävling :D Ser framemot detta, är ju 24 tävlingar i December nu så jag hoppas det blir poppis :) Mycket jobb för min del men det får det väl vara värt hoppas jag..;)

2009-11-24 @ 17:44:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: cicci

vi får hitta på nå mer snart :)

2009-11-24 @ 18:28:40
URL: http://ciccimodel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Min färg rann då inte av Helt iaf! :P

2009-11-24 @ 20:41:28
Postat av: fuck you i´m from småland

Haha jaa fan gör det! :D



Det flöt på rätt bra med utmaningen ändå.. Men det tog en bra stund innan jag var klar för när jag hade skrivit klart allt hände nått med sidan så jag fick börja om från början. Så typiskt!



Va härligt att gå på spa! Det vill jag också!

OOoh det kanske man skulle önska sig i julklapp!?? haha vore as´najs att få det som present! :)



2009-11-24 @ 22:36:17
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: Pia

Iksu spa? Nej men din fuskis! Det skulle man inte tacka nej till. ;D



Btw, jag har samma problem. Färgen åker av lika fort! :O fastän jag köper färg och inte toning!

2009-11-25 @ 15:06:33
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0