Hakuna Matataa!

ÅÅÅÅH så underbart!
Älskling komme hem med bästa nyheten ever! ♥
Han behövde inte ens säga nånting han bara kom hem och ställde fram
skumpa flaskan framför mig!
Min Älskling fick jobbet! haha hans eget jobb.. ! Men nu har han fast tjänst
på Apoteket AB! WOOHOO!



Lite sjukt ändå att han fick typ söka jobbet precis som alla andra öven fast de
nästan va solklart att han skulle få det. Han har ändå jobbat där sen Apoteket öppnade
på Ersboda, de borde ju räknas nånting! Han kan allt som han måste kunna och han går
bra ihop med alla som jobbar där. + att han har kommit in och jobbat varenda dag som
de ringde in och behövde nån!

ååh livet går framåt! Hakuna matata! Inga bekymmer!
Isäng med lillponte och korka upp! Vi ska fira! ♥


Kommentarer
Postat av: jessie james

jag gissar på att någon fick ligga ;)

GRATTIS :D haha!

2009-11-27 @ 07:44:00
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men gud så härligt! Hälsa grattis åt han! :D

2009-11-27 @ 11:21:18
Postat av: Sanna

Men åh va kul! Grattis! :D Jag skulle ta mej ett vinglas och fira om jag kunde :P

2009-11-27 @ 19:59:11
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0