Jag bor ute i skogen nu?

Men bra.. Jag har redan ändrat min adress och
Gjort de på både min sida på ams och HOS dom men ändå
får jag ett mail nu av min handläggare att hon har försökt ringa
mig för att jag missat ett möte som hon hade skickat ett brev om
men fick tillbaka av posten iaf för att hon hade fel adress.. suck..

De konstiga är ju att jag INTE har haft några missade samtal på mobilen heller?
Kan de få nånting rätt gjort på dedär stället? typ inte..

Aja nu har HON iaf fått min adress så förhoppningsvis kan hon skicka
de dumma papperet igen då.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Dom är ju fan puckade. Hela bunten borde ersättas med yngre arbetsvilliga personer!

2009-11-24 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0