Kan de gå mer fel?

Hoppas att eran dag har varit bra mycket bättre än min!
Fasen va less jag är nu! Skulle återigen försöka va duktig och
börja måla om de gröna fula "staketen" i vardagsrummet..

Öppnar färgburken och inser jävligt snabbt att de är fel färg i bureken..
De måste ju ha märkt den fel eller nåt. För vi köpte samma färg som vi har målat med
tidigare och den här såg ingenting ut som den! Så nu kan jag verkligen inte
göra ett piss.. !

Gissa hur glad jag är nu..

Piss jävla skitdag!
Och just idag så ska Jens vara på nån jävla kurs och Älskling är som vanligt
på jobbet och kan aldrig ringa upp..

Snart ger jag upp!

Kommentarer
Postat av: Sabina

nej vad tråkigt =(

2009-11-12 @ 16:14:57
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Sanna

Men irri! Allt ska jämt va så omständigt :(

2009-11-12 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0