Mammas cooling

Naaaw!
När jag kom fram till bygdegården så fick jag bara ett litet
leende innan han sen sprang iväg för att leka igen! Så det
blir nog inga mer problem med att lämna han ensam där igen inte!
Snarare att få hem han! Han hade dessutom varit jättesnäll!

Nästa gång blir på Måndag såklart ^^
Då ska han få leka jättemkt hos Anna igen!

Pappa har en farsdags present som ligger här hemma och väntar på
han nu! Men den får vi väl gömma bort tills på Söndag? :P höhö
Men de hade redan slagit in den då jag kom dit så jag har inte heller
sett den! Nyfiken naanting! haha ^^

Nu tycker jag att han ska ta å vakna så vi kan mysa jättemkt!
har ju saknat min lille kille! ♥


Hampus i sommras, fick låna morbror Jens solisar! Cooling ^^


Kommentarer
Postat av: jessie james

ja det e sjukt hur mkt dom växer :D

Haha å så ska han bli typ 100cm längre ;)

OJOJ!

2009-11-06 @ 14:33:18
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahahahhaha så jävla värt eftersom du är så nyfiken! Hehehehe

2009-11-06 @ 22:10:19
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0