Måndag igen

Helgen va grym men ni vet tiden går fort när man har kul.
Känndes som att hela helgen bara flög förbi, och nu
sitter jag här hemma i skogen och längtar tills nästa helg
eller nåt sånt.

Grattis till Cicci som fyllde år i söndags!
De va henne vi firade i lördags på krogen.
Vi börja kvällen med en god pizza och massa tjejsnack
Efter att killarna hade dragit ^^

Sen drog vi ut på CoverClub och hade grymt kul! :)
Vi dansade mest heeela kvällen och jag känner att lite
träningsverk försöker smyga sig på men njae inte riktigt.. haha

Ska käka nånting nu.. efter alla mina knasiga nätter nu så är min
sömn litt rubbad! I lördags gick jag och la mig kl 04.10 och klev upp
vid 15.00 på söndagen.. smiiidigt kinn!
Inatt så fick ja skicka ner Gubben till att sova där nere med Hampus för
vid 05.00 hade jag fortfarande inte somnat.

nä usch suck.. frukost nu..
Sen måste jag ju fasen berätta om de där puckot på krogen.
Tror ingen som ja inte känner har fått mig så sjukt arg förut.. !

haha ;)


Kommentarer
Postat av: Pia

Haha, ja. Det där puckot!

Han måste ha varit inkompitent. Hur det nu än stavas. ;p

2009-11-23 @ 13:29:17
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: jessie james

höhö :D

2009-11-23 @ 14:11:58
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Pia

Men eller hur, skorna var ju rå snygg på deras hemsida men man blev ju lagomt jävla besviken när man såg dom hemma. :(



Haha, kan tänka mig det. Skulle va roligt att läsa om honom.

2009-11-23 @ 14:19:25
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0