Massor gjort..

Maten är uppäten, disken är bortstädad, tvätten är hängd
och Älskling har sotat ur pelletspannan.
Nu skulle Älskling springa över till it-värden och fixa internetet
till våran andra dator. Det mobila vi har till den bärbara är inte direkt
snabbt här ute i skogen! :P

Känns lite drygt att bara ha en tvättmaskin nu om man jämnför med
de vi hade i lägenheten. två vanliga och en jättestor som man lätt kunde tvätta
ett dubbeltäcke i, vilket jag behöver göra nuu!
Tänkte att äsch ja pulat in det i maskinen som vi har å kollar om det går..
Men när jag väl stog där med det gigantiska täcket i famnen och tittar på våran
lille tvättmaskin så inser jag hur löjligt det skulle se ut om jag försökte få in det!

Får väl bli att köpa en lite större maskin sen när vi fixar stora toan och tvättstuga
nere i källaren ^^

oh nu är diskmaskinen klar ^^
yeay... (???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0