Men VARS!?

Asså de här suger!
VARS ÄR MITT VISAKORT?!
Jag har ju hittat huuur mycket som helst som jag vill ha!
Jag vet att mitt visakort ligger i min andra jacka men vars fan är den?!
Hur kan en hel jacka försvinna? och det är knappast nån som ha stulit den
eftersom den är ugly as hell! och OM du har stulit den -HAHA

Går som dåligt att tjuvshoppa på gubbens kort.. Han kollar ju aldrig min bank..
Men sin egen internetbank har han ju stenkoll på! crapelicrap Crap..
Inte min kväll ikväll alltså!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha, tur att du inte hittar det för då ryker nog mycket pengar om du e så shoppingsugen :P Jag bruka va farlig på att nattshoppa på jobbet på natten :)

2009-11-04 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0