Min msn..

.. funkar inte för tllfället så att folket vet det..
Rätt jävla drygt kan ja lova..
Måste ladda hem den senaste versionen av msn bla bla bla..
jaha då gör ja väl de då tänkte jag men det tog ju ca 200 år innan
de hade klarat av att ladda hem hälften..
inte orkar jag sitta där å vänta hur länge som helst inte..
Men förhoppningsvis kan Älskling fixa andra datorn nu snart så jag kan sitta där!
Det är så drygt att försöka jobba osv när dator tar tusen år att öppna en ny sida osv..





Älskar verkligen den här scarfen! ♥ (Klicka på bilden för att komma till Shoppen)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kanske dags att formatera? Datorn verka ju lite krasslig :S

2009-11-10 @ 23:13:52
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0