Skitsnack!

Men orka hålla humöret upp längre?!

När vi köpte huset kom vi överens med tanta som bodde här att
vi skulle få 3000:- av henne till en ny diskmaskin, den som stog här
diskar vakren speciellt rent eller går att få upp, jag måste alltså varje gång
jag stänger maskin-fanskapet öppna den med hjälp av en kniv som jag kör
in i det trasiga handtaget. kul?
Knappast värt eftersom vi heela tiden måste stänga maskinen pga att
Hampus gärna är där och pillar annars.

Men då tanta väl kom på att fan jag har inte ens 3000:- att ge er så kom hon
på att vi kunde få hennes maskin som stog i lägenheten som hon nyss har flyttat in i..
eeh okej? Hur min gubbe gick med på det har jag inte en blekaste om men de känns
som att jag inte kan komma i efterhand och bråka om det.

Hur som helst så ringde tanta nyss och fråga om jag skulle vara hemma ikväll för
att de skulle komma och byta maskinerna.
Jaha så mkt vart det av middagen hemma hos mamma..?!

"När kommer du då?"
-jaa jag åker väl om en timme..
"jaha för det blir ju som mitt i maten för oss.. ?"
- Jaa men ja kanske kommer lite innan eller lite senare.. ja vet inte?
"eeh hur fan ska ja då veta när du egentligen kommer?

Suck.. jag blir så sjukt less på allt skit från henne..
Jo jag har städat huset.. JO ELLER HUR! en blind kan fan lukta sig
till all skit som va kvar i de här huset efter hennes så kallade städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0