Där gick starten!

Äntligen har vi tagit tummen ur röven och börjat packa..
Vi for ner på stan och kollade på modevisningen å så, träffa lite kännt folk.
På vägen hem drog vi förbi på ÖB och köpte 10 st flyttlådor!

Nu har jag tillbringat kvällen med att packa ner allt shit i de 10 lådorna.
Det ser inte ut som att nååånting är packat! Så ni kan ju gissa hur många lådor
till vi behöver!
Känndes inte riktigt som en lika dum idé nu att ha sparat de lådorna Cloey-kläderna
komme i men nää självklart skulle jag slänga bort dem de första jag gjorde! Pucko!

Hittade iaf sånna där bra flyttlådor på Blocket för 10:-/st så de blir nog att inhandla
några sånna imorron istället.

Nu när man har börjat så börjar det också kännas hur jävla drygt det här kommer att bli..
Det kommer ta en evighet att packa allt! Speciellt med Hampus runt hälarna som tror att han
hjälper till då jag lägger ner en sak och han plockar upp två.. suck.. mammas sötnöt...

Tur att vi kommer ha massor med hjälp att bära, köra och städa! Det uppskattas väldigt
mycket!

Svårast hittills är ändå att veta vad man ska packa ner nu och inte.. Tänk om jag behöver de
där under den veckan vi fortfarande bor här lixom? orka dra runt och leta i lådor då?
Självklart är de märkta noga men ändå.. jag vill inte bo i en låda en hel vecka.
Dilemma?

Och mitt i smeten är min Älskling smartare än jag också.. ?! HAN kommer ihåg att
vi har två års-dag den 19e. Samma dag som Hampus börjar dagis och samma dag
som vi måste göra ett ryck för att flytta. Tyckte de va för bra för att vara sant att han
var ledig från jobbet just den dagen. Men söt som han är så hade han redan bett om att
få vara ledig den dagen enbart för att vi skulle ha tid att fira!

Jag älskar dig Älskling! ♥


Vi på 1års dagen! ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0