Ingen fika idag tror jag.

Vakna med ännu mer ont i halsen idag.
Blir nog ingen fika hos dagmamman :(
Vill inte fara dit och smitta ner alla busungar!

Lika bra att ta de på inskolningsdagen då.
Men de hade ju varit kul att träffas innan.

Tror just ja såg grannens hund springa över våran gård?
Hmm.. varför är den helt lös och ensam? Om den nu va de..
Ville inte direkt stå och glo som en tok i fönstret så att alla tror att
vi är totalt mongo här haha :P

Nu ska ja ta å göra nå mackor och en andra koppe te, glo lite på tv
och sen ska vi hitta på nåt kul ja å lillbusen!


Hampus i sommras :]

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hade ju nå skit i halsen när jag vaknade hos er i söndags, typ alldes tjock och irriterande, men det har som inte blivit värre direkt, så det vart inte mer än så men jag har haft det typ 3 dagar nu men nu börjar det bli bättre känns det som. Men jag har som inte känt mej sjuk i övrigt? Johan sa också att han kände sig lite risig så kanske e nåt alla fått ? Hoppas det bli bättre snart då!

2009-10-28 @ 23:45:16
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0