Klaga

En nackdel med att flytta ut i skogen är att ens internet blir Seeekigt!
Smått drygt! Speciellt när blogg.se är sådär lagomt segt av sig självt.

Så istället för att lägga upp lite bilder så klagar jag bara lite på allt möjligt..
Yes den här dagen har fasen bara varit dryg. Har inte fått speciellt mycket gjort
och jag vill verkligen få ordning på allt här hemma!

Ringde till dagmamman som ska få dras med lillmonstret om dagarna snart och
vi bestämmde att inskolningen börjar den 2a. Fick även veta att det är föräldramöte
den 26e (okej jag har skaffat barn å grejer men de känns fan vuxet av rang att gå på
föräldramöte! haha) Sen den 28e skulle jag och lillgubben komma över och fika med dom ^^
Så de där blir nog kanoners!

Mamma är fortfarande här även fast jag har halvt gått och laggt mig.. ? Hon är
där nere med Älskling och tror att hon kan hjälpa han med att få igång viasat-boxen..
haha jo för hon är så jävla teknisk av sig.. "Kiiiinn hur her man på dvdn?" Suck.. alla dessa
frågor.. Jag tror ja ska dumpa av Jessie hemma hos min mamma så kan mamma få fråga sig less
och Jessie kan sitta där och inse att de inte är så kul och gulligt som hon verkar tro :P

Varför kan inte Älskling koppla in tvättmaskinen istället för att fixa med tv:n? Vill han alltså att jag
ska sitta och glo på tv om dagarna istället för att tvätta? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0