Minne som en guldfisk?


Mitt minne är inge bra idag!

För det första så trodde jag att det var den 13e idag, och med det att mitt
möte var på fredag (enligt mig den 15e) Men neeej då de är imorron!
Älskling jobbar och jag kan knappast ha me lillgubben på mötet?! PANIK

Tur Hampus inte skrämmde bort Jessie förra gången så hon kunde ta han
en snabbis imorron! ;) Så ett problem löst!

Sen till mitt dåliga minne..
Innan middagen var jag så duktigt sååå och gjorde iordning morötter och
dipp som vi skulle ha tills ikväll! Men de skålarna har inte ens lyckats lämna
kylskåpet! Min stora plan med att försöka äta upp så mycket som möjligt nu
innan vi flyttar (på lördag) verkar inte direkt gå frammåt.
NEJ istället gör vi iordning en massa gott och lämnar det i kylen så de blir gammalt
och sen slänger man det istället!
Inte behöver ja nåt gymkort inte! Om man tänker i sånna banor!

nej! hopp isäng!
upp i morron!

Natti natt! ;)

Kommentarer
Postat av: jessie james

hehe lugn bara lugn ;)

vart ska ni btw ha hampus på lördag? ska jag ta honom då också ;)

Antingen ska daniel iväg på jakt å jag blir själv eller så blir vi bara hemma så i vilket fall som helst kan han vara me här :P

2009-10-15 @ 00:38:00
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: LenaMarii

Haha, jag kan vara exakt likadan :P Så du är not lonely hehe. Jag har till och med lagat mat som blev matlådor, som icket blev uppätet - värt? :P

2009-10-15 @ 10:51:02
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0