På väg att bli sjuk? Nej tack!

Älskling håller på att bli sjuk.
Jag kommer bli grymt deppad om jag också blir det nu bara för att
innan helgen! Är sjukt taggad inför helgens tokigheter med mina underbara
brudar! ♥

Kännde när jag vakna att jag hade lite smått ont i halsen så jag hoppas det
går över istället för att bara bli värre. Fast de är ganska sällan jag blir sjuk på de sättet.
Först känningar och att det blir värre alltså. För mig brukar det alltid vara samma visa..
Vakna på morronen och känner mig överkörd, tuggad på och nertrampad av en elefant,
och sen kan jag oftast inte prata alls utan tappar rösten totalt under natten (??)
Vet i nte hur många gånger jag har vaknat upp å märkt att jag inte ens kan prata.. sjuukt.

Så nu blir det te, vitlök och allt annat man kan tänka sig mot förkylning innan de blir värre!
Jag tänker INTE bli sjuk! Jag vägrar!


Kommentarer
Postat av: Maj

Hej Hej :) hur mår du då?

2009-10-25 @ 18:44:04
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: LenaMarii

Hehe, hmm nee det där kortet var nog taget för nåt år sedan tror jag :) Nu är han en riktig nakenfis!

2009-10-25 @ 20:35:26
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0