På väg ut!

Här är jag och mina tjejer innan krogen i lördags!! ;)
(Bilderna är snodda från Jessie James blogg eftersom
hennes kamera alltid går glödhet på fester
!)



Lena fixar fluff!


Som självklart spårar ur? haha



Jessie, Camilla (som saknar en blogg av nån anledning?) och jag såklart!
Som fan alltid gör sådär på kort av nån fukkad anledning!


Mina girls i bilen påväg till All Stars!
Camilla, Jessie och Lena! ♥


Vem äre som kör egentligen?!
-Men det är ju JAG som kör! ^^

Självklart kan ingen av oss 4 tjejer klockan på lyset, så att hinna med bussen
de va ju ett big NO NO! Så Hortan fick vara snäll som han är och köra oss! ^^


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja det e ju synd att jag tappat kortet, men efter Oktober kan jag va fyllechaffis, dock inte varje helg ;) :P

2009-10-06 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0