Pigga upp mig!

suck.. Så mycket att göra så lite tid..
Nej så äre inte alls..! Jag är trött och gnällig hela tiden och
orkar inte göra ett piss! Vill helst bara sova såfort Hampus somnar!
Vilket jag nyss höll på att göra.. ! Men jag tvärvaknade av att jag fick ett sms
"Hej vill ni hänga med och bowla ikväll?" Lät ju riktigt kul men som sat är jag trött
och grinig idag.. Tur att det brukar hinna gå över tills kvällen..

usch ja måste ringa dagiset.. ahaa vi har redan fått en ny dagisplats! ^^
Så jäkla sweet! :)
Sen måste ja ringa Umeå egergi och säga upp avtalet vi har på lägenheten..
Om jag nu ens kan/får göra det eftersom det står på Älsklingen? knas..
Vi ser väl!

ÅÅÅÅH PIGGA UPP MIG!
Vi flyttar till hus snart och jag vill sova?!
VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!

Det känns som att jag är jättepeppad men sitter bara och väntar på att allt ska
hända av sig själv.. sjukhus nästa..

Nä operation upppiggning påbörjas!
Och nej jag dricker inte kaffe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0