Snålt om tid

Ingen bowling ikväll inte..
Älskling är kanontrött och utan barnvakt..
+ för lite tid. Smått svårt att hinna mata hampus,
laga maten, göra iordning hampus och sig själv för att fara och
hinna köra hela vägen dit till kl 7 om Älskling slutar kl 6 och är
hemma 20-30 minuter senare :(

Sen att han måste förbi på affären innan jag kan laga klart
maten gör inte direkt saken lättare.
Så nope de får bli en annan gång! Då vi kanske får lite mer tid på
oss att hinna fixa allt.

Ikväll lär det bara bli myspys.
Älskling ska till en kompis imorron och se fotbollen så det blir
en helt festar-fri helg för min del! Känns väl lite smått tråkigt
eftersom man har fått upp suget nu lite för att festa!
Men nu måste jag ändå konsentrera mig på att packa inför flytten..
Kanske får fara runt och ragga kartonger ikväll istället? Party! ;) haha

Nu ska ja läsa lite bloggar innan ja måste börja med maten!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det var rackarns! men du jag diggade ju den där andra klänningen också! vad kostar den och i vilka storlekar finns den? :) Så jäkla typiskt att alla ska ta en "vit" månad nu bara för att jag är parrty sugen för första gången på länge...

2009-10-10 @ 08:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0