Tummen mitt i handen?

Frågan är ju Hur kan man jobba inom bygg och vara byggledare över
en hel grupp med människor och själv inte kunna mäta upp ett jävla fönster?

Tror ni ja stog och skratta lite inombords?
En aning ja!

Lilleman ligger här bakom mig i sängen och sover sött.
Jag har inte hunnit göra så mkt idag. Burit runt lite saker å så..
Lagt in mer kläder i garderoberna. Hur jag ska få plats med allt är ett mysterium.

Längtar tills jag får bygga min feting-garderob! och tills Älskling har satt ihop
Cloey-hyllan igen så att alla de flyttlådorna försvinner!

Kommer bli skönt när Hampus får börja hos dagmamman nästa månad så
att man kan få lite mer saker gjort här. Nu vill ja som inte springa upp med nåt på övervåningen
eftersom han kan öppna dörren och börja gå upp för trappan själv.
Samma sak upp på loftet, jag tror ja bar bort han från trappan minst 10 gånger innan ja hade fått
upp alla kläderna dit upp.

Kom just på att de är Fredag idag.. helt sjukt.. dagavill å jävlig.. haha
Älskling jobbar hela helgen så de lär inte hända mycket för min del.
Johan och Sanna skulle komma hit iaf.. yeay besök! ^^

Nu tror jag att ja ska lägga mig ner och vila ett tag med min lille sötnöt :]

ZzzZzzZzz

Kommentarer
Postat av: jessie james

Hahaa inte lätt i början ;)

har juh endå skrivit det i något år typ 40-60gånger i veckan ^^

2009-10-23 @ 22:06:59
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hm, den här liknar ju jävligt mycket min klänning jag köpte av er!

http://www.tradera.com/NY-Sexig-Bla-Svart-Tigermonstrad-Klanning-Rockabilly-stl-36-auktion_100992065

2009-10-24 @ 05:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0