Baka en kaka, vem ska kakan smaka?

Jag har bakat en sockerkaka åt min Älskling! ^^

Sockerkaka är så enkelt men ändå så gott.
Sanna har sagt att hon brukar äta sockerkaka med grädde
och bär så blir det nästan som en tårta ^^ Ganska smart tyckte jag hihi

Jag älskar att baka! och vi har en favorit kaka som jag brukar göra.

Kokostoscakaka! ♥


Receptet som jag använder till den finns på Recepten.se
Den är sjukt god! Men knappast speciellt nyttig eftersom de är  
7 DL socker i den! En bit räcker gott och väl.. eller ;) haha

Jag Älskar att baka! ♥ ^^




Kommentarer
Postat av: Sanna

7 dl socker!? Inte undra på att min sockergris till karl älskar den! :P Haha

2009-09-14 @ 22:14:49
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0