En trevlig middag

I Söndags hade vi taco middag här och bjöd över Johan, Sanna, Daniel och Lina!
Vi tjejer har ganska länge snackat om att hitta på nåt allihopa så de va rackarns på
tiden nu att vi gjorde nånting!



Riktigt trevlig kväll! Nu får det dock inte ta  lika lång tid innan vi packar
oss ihop igen och gör nåt kul!
Jag tror nästan att jag har samma problem som Sanna när det gäller
att ta kort nu för tiden.. fy på oss vi måste bli bättre på det! ^^ 

Lina tänker supa ner mig! ^^ thihi
Taack för Baileysen!


1 Liter Baileys! ^^ Mumma!



Fest i helgen? ^^
Nån som är på?


Kommentarer
Postat av: Tess

Jävlar vad jag blev sugen på tacos när jag såg bilden... Mums! :) Kram <3

2009-09-29 @ 16:34:33
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en JÄTTE trevlig kväll! :D måste göras om snart! och ja!, jag tänker supa ner dig ;)

2009-09-29 @ 19:58:17
Postat av: Sanna

Ja det va mys, synd jag inte kunde stanna :(

2009-09-30 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0