Drömgarderoben

Okej jag vill verkligen ha ett hus nu! Så att jag kan bygga sen feta garderob
som jag förtjänar.. eller mina kläder förtjänar eller nåt.. haha
Ett srort rum ska inredas med Ikeas (I loooove ikea!) Stolmen-serie!
Som ser ut nåt sånt här...

Kan byggas på typ en miljon olika sätt (ungefär)
Och självklart måste de finnas plats för alla skor som jag släpar hem!

Så mängder med skohyllor vill jag ha! ;)

Den här serien känns som bättre till det jag vill ha istället
för att klä in rummet i mörka garderober med skjutdörrar som jag först
tänkte.. Med den här serien kan man ändå tapetsera en snuskigt
snygg tapet bakom och den kommer synas igenom. Sen är det inte så
rackarns mycket att skruva ihop! haha

Kom igen nu.. Ge mig huset!
Jag är less på att tänka ut hur jag vill ha allt innan jag ens vet OM
det får plats på riktigt!


Kommentarer
Postat av: - H*

- FAN VAD NAJS DU !

2009-09-06 @ 01:33:24
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0