För hela världen tycker säkert precis som du?!

Har läst en hel del om de där puckot Kanye West hela förmiddagen
men nu när jag gick in på Wysteriias blogg såg jag klippet om hur fukkad han
egentligen var.



Om jag va Taylor hade jag fan sparka ner hans feta ego från scenen!
Vem fan bryr sig om vad han tycker? ååh iddi!!..
snacka om att förstöra nåns kväll big time!

Fan jag hatar verkligen sånna där idioter. Som verkligen måste göra sig hörda
för att de tror att alla ska tycka likadant.. Det handlar om Musik, hur skulle världen
se ut om alla hade samma tycke och smak inom musik?!
Snacka om att de skulle vara en förlorad branch då!



Kommentarer
Postat av: TereseErica

Har du haft en bra helg?

2009-09-14 @ 16:52:17
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Så otroligt respektlöst gjort av honom! :/

2009-09-15 @ 01:13:01
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0