Insnöad i Norge

Fick ett samtal av mamma idag som fortfarande är i Norge..
Hon har väl varit där i ca 3 veckor nu.
Kan lova att de är hennes värsta resa hittills!

Hon va frisk dom två första dagarna hon kom dit, sen tappa hon rösten,
fick sjukt ont i halsen och feber på det. När hon börja piggna till skulle dom käka
krabba, vilket hon tydligen inte tålde och fick magsjuka.
Som att inte de skulle räcka så kom febern tillbaka en gång till efter allt dedär
och nu hade hon planerat på att köra hem imorron.. men de lär inte gå så bra!

Snöstorm uppe på fjällen och sommardäck på bilen går inte direkt bra ihop!
Så nu vet vi inte när hon kommer hem..

Rolig resa va?
Tur att jag stanna hemma!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men jisses vilken resa...norge ska man nog hålla sig borta ifrån med andra ord..haha ;)

2009-09-29 @ 23:54:27
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

2009-09-30 @ 21:57:11
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0