Liite sen

har insett att jag har ungefär en miljon saker att göra imorron.
jag ska tvätta, ta hand om hampus såklart.. laga mat åt han innan
ja kan lämna över han till johan och sanna innan jag far.
Skulle behövt fara ner på stan innan banken stänger också men
de lär inte häda..

Är bokat och klart nu att imorron blir det middag på stan och sen bio!
Myspys!

Älskling var jättetrött och har redan gått och lagt sig.
Haha lite kul vare ändå att jag skrev tidigare om att jag hoppades att
han skulle snabba sig hem från jobbet idag.. Han brukar vara hemma
18.20 om han slutar 18.00.. halv 7 ringer jag och frågar vars han är eftersom
maten redan är klar och vi va kanoonhungriga.

"hej"
-Vaart är du?
"men jag sitter i kassan? på jobbet?"
-Slutar du kl 7 idag? för det står att du slutar kl 6 på ditt schema?
"jag slutar kl 6 idag jaa..."
-jaha men kl är ju halv 7 så du kan nog fara hem nu?
"vaaa?!"

Haha så snabb va han hem idag..
sötkotten..

Nä Gonatt! orkar inte sitta här å se suddigt längre! ^^


Kommentarer
Postat av: LenaMarii

Jag berättar för dig sen ;)

2009-09-18 @ 11:20:28
URL: http://lenamarii.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Hur kan man inte ha koll på klockan på jobbet?! ;) Den har jag stenkoll på så jag vet när jag får gå hem ;D haha

2009-09-18 @ 11:54:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Cathie

Haha, jaa, han tycker iaf att det är roligt :)

Usch då! Krya på dig du med :)



Vad ska du se för bio då? :)

2009-09-18 @ 13:42:09
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0