Make up Store!

okej jag är jätteseg jag vet men jag
är smått less just nu..

Idag har jag varit med Katti, Vi tig en sväng på stan å kika runt lite.
Sen tog vi gottigottfika på Mecka, gick på Make up store och köpte en
cover all mix
For hem hit igen och laga mat och sen glodde lite på tv.. så de har som
varit en soft dag ^^

Imorron måste jag ner på stan igen.. möte på Ams.. skiitkul.. eller inte..
men de måste göras.. *suck* Lena är som vanligt en ängel och vill
träffa mig på stan och ta Hampus medans så Ronny kunde jobba.
Sen ska vi hem hit å jobba.. om Lenas stackars lilla rygg tillåter det!

Nu blir det mys av rang då jag har saknat min gubbe jättemycket heela
dagen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0