Promenad hela dagen

Har äntligen lyckats fara till Jessie och hämtat mitt smink
som jag lämnde där typ förrförra helgen.. snabb haha
Mötte sen upp Camilla och tog en prommis bort till Willys..
Gick in och börja plocka på mig en rackarns massa grejer och kommer
då på att fan ja skulle ju förbi Älsklingens jobb innan vi gick in hit för att
hämta hans visa kort.. CRAP! säger åt personalen att jag lämnar min lilla
korg där och traskar över till Apoteket för att hämta pengar.. å sen tillbaka
och handla klart ^^ haha visst är vi smidiga!

Vi hann iaf klart tills han sluta jobba!
Nu har vi (jag) lagat mat och det vart kylling och pastasallad igen.
Marinerad i honung, soja och citron.. lätt värt! och snabbt gåre!
Gott gott! älskling blir säkert nöjd med sin matlåda imorron ^^

Nu har vi myst i soffan med Hampus och sett på Smallville.
Snart fortsätter ett avsnitt till bara nattugglan vill somna :P hehe

Det blir nog inte så mycket roligare än såhär idag.. råseg på att uppdatera bloggen
i know.. men de lär väl komma ett ryck nån dag då man har en miljon saker att skriva om.
Nu ska jag skära upp en färsk annanas som vi ska sitta å gotta på! ♥

 

Nattinatt!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Är inte det här huset nånting för er då? Såg det i Bil och Bostad idag

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/518946

2009-09-23 @ 22:39:31
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0