Seriöst?

Varför händer det varje gång?!
Har moppepojkar mer i huvet än motorcykelsnubbar?
När man är ute och går med vagnen och Hampus ska sova är
det alltid nån som ska köra förbi med en moppe eller motorcykel.
Visst dom måste ju få köra omkring dom också men av min
erfarenhet har moppepojkarna mer vett i huvet än äldre..

Dom släpper gasen när dom kör förbi.. Uppskattas Jättemycket!
Till skillnad från dom där två nötterna som va så vänliga att dra igång sina jävla
HD´s två meter ifrån vagnen när jag gick förbi.. Hampus vart rädd och skaka till
men vakna inte.. men då var dom så vänliga igen att verkligen dra på när dom
körde förbi vagnen! Tack så mycket för att ni nästan skrämmer ihjäl min son!

Hade jag haft en tegelsen då så hade du garanterat fått den i bakhuvet!
Snacka om att bara vara rent av jävlig. Skiter totalt i andra..

Nu har jag ställt barnvagnen ute på ballkongen för han sover som bättre
ute. Snacka om att kunna sova med störningsmoment runtomkring!
Va nyss en unge ute med en visselpipa.. suck.. ja så länge min lille prins
får sova så han blir pigg och glad sen igen så är jag nöjd! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0