Storm?

Just som jag var på väg ut genom dörren ringde Älskling och sa
att han hade tappat 70:- som han hade i fickan på väg till bilen.
Så de va bara ut och leta.. lättare sagt än gjort trodde jag eftersom det
stormar nästan ute idag! Shit.. Men där låg pengarna och blåste omkring
på gräsmattan å bara väntade på mig! haha

Gick en prommis med Hampus så han somna. Det blåste så mycket ute så
hjärnan nästan for ut genom örat! Nu sover han som en stock på ballkongen
och jag ska försöka hinna fika innan han vaknar.
Om jag bara kan slita mig från datorn.. ? :P


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Du fick behålla pengarna du jagat rätt på hoppas jag?=)



Låter trevligt, ska bli riktigt roligt att få hem den.=) Är det ok om jag lånar bildern och tipsar om den på min blogg?

2009-09-10 @ 16:26:26
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0