Ganska braa dag

Eller en helt okej och lyckad dag till och med! ^^ Mötet gick kanon, vi tog en fika på Waynes å började smida lite planer, sen fick vi se lokalen som vi har längtar efter att få se. Vi är riktigt taggade nu! Dehär kommer bli såå kul! :) Efter en glass på stan och lite mer planerande så åkte jag hem med Älski och vi fick i oss lite mat å hämta Hampus osv. Nu har han dragit iväg till stan för att bli full å dryg :] å jag väntar på att Camilla ska komma.

Här blir det bakning, film och sminkkväll. Undra hur mycket vi hinner med egentligen :P höhö Vi ser väl hur hårt Hampus sover inatt.. så jag ska gå å leka slut på han nu!

Hoppas ni har en bra helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh va kul me sminkkväll! Du få sminka mej också när du vill :P Jag får ju redan på mej jeans, och sen ska jag boka klipptid när jag fått pengar, så kanske du skulle fått göra såna naglar på mej, så kanske jag blir en hot mamma sen då :)

2010-04-17 @ 03:22:32
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0