Jag går och gräver ner mig nu.

Jag tror seriöst inte att man kan vara mer less på livet än vad jag är idag..! Verkligen allt har gått fel idag. Allt. Först förstörde mamma hela min dag med sina psykbryt från en annan planet. När jag bett henne fara å flyga och planerar om min dag totalt så vart det inte bättre. Enligt min lilla lista så skulle min buss in till stan gå kl 14.50 så vid 2-tiden gick jag de 3 dryga km till Anna för att hämta Hampus. kl 14.40 stog jag ute vid vägen och väntade på bussen som jag trodde skulle komma på 10 minuter. jag väntade å väntade.. åå väntade.. 15.15 ringde jag till busstationen och kollade vad fasen som hände "Den busstiden är ändrad så den bussen kommer inte fören 15.40" Tack för informationen!! Ja de va ju inte mycket mer att göra än att vänta lite till då. Mycket riktigt så dök busshelvetet upp kring 15.40 och när jag hade bussen inom synhåll så piper telefonen och jag snabbläser smset där det står att vårat möte idag vart ombokat. Så de va bara att traska hem dom jävla 3km igen då.

Så kort och gott så stog jag och min stackars lilleman och väntade på bussen i En hel jävla Timme helt i onödan.. :( Nu är mötet iaf ombokat tills på fredag och vi får satsa på den dagen istället! :)

Jag hatar verkligen sånna här dagar. Det är som ingens fel och det går inte att göra nånting åt det men allt går åt helvete. Sinnessjukt less på det nu kan jag lova. Är det inte sjukdommar så äre nåt annat. Men de är ju min vanliga tur de.

Min Älskling komme iaf hem med en Pollypåse till mig ♥

Kommentarer
Postat av: Pantat

sv: haha tror inte jag heller.

2010-04-14 @ 22:34:07
URL: http://pantat.blogg.se/
Postat av: Sara

Vet du? Den slår inte min och Tomas dag igår, om det är till någon tröst?! Tomas vaknar och har ont i magen på morgonen, bestämmer sig ändå för att åka in till jobbet. Jag somnar om och Tomas ringer en halvtimme senare och berättar att han har somnat framför ratten och kört ner i ett dike. Bilen som camilla och simon skulle köpa är numera skrot och försäkringsbolaget måste reda ut olyckan. Jag åker in till jobbet och min hastighetsmätare slutar fungera... Jag ringer Krister och berättar det, samtidigt lägger bilen av helt. Krister lovar att hämta mig och saaben, som är helt död, och bogsera mig till jobbet. Min mobil tar slut på batterier. Jag kan inte ringa till jobbet och säga att jag blir sen... Hade planerat att träna med Camilla efter jobbet så jag bestämmer mig för att ta tiobussen hem. Väntar på NUS från halv tio till fem över tio. Ingen BUSSJÄVEL kommer... Går till Camilla, det är låst. Får lov att låna telefonen på ICA Berghem... Ringer och väcker tomas, tomas får låna en bil... Hämtar mig. Slår jag dig?

2010-04-15 @ 09:29:05
Postat av: Sanna

Men dryyyyyygt! Hatar buss och särskilt tabellerna för man vet ju aldrig om de stämmer eller inte särskilt när man åker utanför stan. Jag ringer alltid Bussterminalen för säkerhets skull så jag vet om jag kollat rätt och varenda jävla gång så e det ju nån ändring!

Tur det inte behövdes mer än Polly för att göra dig glad igen :D hehe

2010-04-15 @ 10:14:26
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Tina

ta hand om dig nu!!! kram ifrån mig

2010-04-15 @ 20:40:36
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0