Make up Store ♥

Idag vart notan på Make up Store 705:- Fick med mig en hel del godbitar hem som säkert kommer trivas bra i min sminkväska! ^^ Men oj så mycket jag ville ha där just nu. Sinnes. Men man behöver väl inte ta allt på en gång? :P



Deadly 135:-

  • Microshadow - Deadly, Passar sjukt bra till Sunrise som jag redan har.
  • Microshadow - Muffin, En jättebra highlighter och passar till allt!
  • Eyedust - Sight, En sinnessjuk blå färg!
  • Mixing liquid - Färster glitter eller gör en vattenfast eyeliner av din eyedust.
  • Blend & Fix - Förstärker nyanserna på skuggor eller blanda ut Eyedust för att göra krämskuggor. Kan även blandas med läppstift eller concealers i burk för att få en tunnare och mer lätt arbetad konsistens.


  • Som sagt är det ett X antal grejer kvar på listan som jag verkligen vill ha och säkert kommer tjata mig till senare höhö. Förutom ett tiotal skuggor och pennor till så älskar jag parfymerna som dom har fått in! Har dock inte sniffat fram nån favorit än. Sen visa dom mig en annan sak som jag totalt har missat. (?!)

    Skin Serum - En unik, silkeslen och lätt formula framtagen för att användas som primer under makeupen. En blandning av hudliknande lipider och botaniska extrakt gör att din hud får ökad mjukhet och spänst. Salvia, ginko biloba och rosmarin hjälper tillsammans åt att stimulera huden och motverka tecken på tidigt åldrande. 345:-



    Kommentarer
    Postat av: Wysteriia

    Åh jag vill också shoppa massa kul ;D

    2010-04-09 @ 23:33:58
    URL: http://Wysteriiasblogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0