Måla lite här och måla lite där.



Före - Gult med gröna lister.



"Efter" gåre det väl inte att säga än men "under" kanske :P
Korta lilla jag når inte att rolla  hela väggen. Men nu är det mörkare gula helt borta iaf! äntligen! haha De här bilderna tog jag när imorse när jag hade målat första varvet, nu ikväll åkte varv nr 2 på. Vi måste nog köpa mer färg också.. ! De går åt en väldig massa när man rollar!



Ja som ni ser lämnar jag längst upp åt Älski ;P Han får göra de jobbiga höhö bara för att han inte va med och måla den satans panelhelvetet förut haha de var nog det drygaste jag har gjort i hela mitt liv..? nejje..

Såå vars är min gubbe? Varför är inte han hemma än?..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh satan va fräscht! Blev ju verkligen skillnad!

2010-04-21 @ 13:01:56
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: LenaMarii

Fint det blir :) Härligt att slippa allt det gula!



Ahaa, jag är rätt så kär i dom där dörrarna så jag ska proppsa gärnet att det blir nya dörrar, snart! Men mest troligt blir väl det aktuellt om nåt år kanske (böl)

2010-04-21 @ 19:25:43
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0