Måla måla måla

Yes nu är målningen i full gång igen. Inte lika läckert med 5meter i takhöjd nu när väggarna ska målas. Kan tänka mig att jag kommer hata rummet när taket ska göras om nån gång i framtiden? :P Älski har tydligen börjat planera fest här i storhuset den 1a Maj, så nu har jag lite press på mig också. Tack för den! De dryga är att de inte kommer kännas speciellt bra att stå på en stege som står på en soffa. Har ska lägga upp bilder imorgon, det ser inte stabilt ut och man är inte lika kaxig när man står där längst upp kan ja lova.

Riktigt skönt att allt de gula börjar försvinna från väggarna nu. Väggen bakom pianot är helt målad i ett varv iaf. Frågan börjar dock snurra runt om det blir föör mycket vitt..? Men då har ju inte fondväggen kommit upp än. Sen är man väl så van med de hemska gröna listerna runt alla fönster och dörrar nu.. huvva. Äckligt skönt att jag har målat alla dom ett varv nu! woho! Nu har jag bara staketen kvar.. suck.. Vad ska man göra med dom lixom?



Funderar på att göra nånting med glas. Men åter igen så kanske de blir för mycket vitt då?
Då måste vi ju ta bort så mycket av räcket..


Eller ska man satsa på nåt enkelt?



Hmm, får suga på den ett tag :P
Nattinatt ♥


Kommentarer
Postat av: Aggeoa ♥

SV: men så braa :D Då går det ju åt rätt håll xD

Aaa, jag kommer ihåg när vi tapetserade om hemma. Det var jobbigt xD

2010-04-06 @ 07:39:39
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Mariette

Såå fin, den som hade en sån trappa... avis :)

2010-04-06 @ 21:44:51
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är ju så härligt att måla =)

2010-04-06 @ 22:30:02
URL: http://peridotlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0