Vill inte göra nååånting

Varför orkar jag inte göra nånting idag? Jag vill verkligen inte måla. Jag vill inte gå ut. Jag vill inte fixa nån mat. Jag vill fan inte göra nånting alls.. suck. Det jag vill göra det kan jag inte göra.. kuul. Har fortfarande inte köpt remover till naglarna så att jag kan fixa dom innan helgen. poop!

Hur ska jag hinna att både färga håret och fixa naglarna hos Camilla i helgen?! Fredag kväll vet jag en viss liten Älski som får hjälpa mig att färga håret.. ! Varför ska han alltid jobba hela helgen när jag ska ut?! Varför kan inte jag få vara bakis en liten ynka dag nångång utan att behöva göra en miljoon saker? Lite snålt tycker jag..

Nä bara att rycka upp sig å få nånting gjort innan ja ska hämta lilleman på bygdegården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0