Naglar

Nu har äntligen Hampus fått börja på dagis igen efter sommaruppehållet, så nu har jag nästan all tid i världen att göra naglar den här veckan. Veckan därpå har jag andra grejer för mig och kommer bara ha tid på kvällar.

Priserna som gäller än är:
Fransk förlängning: 350:-
Naturlig förlängning: 300:-
Fransk förstärkning: 250:.
Naturlig förstärkning: 200:-
Glasnaglar med dekorationer: 400:-
Dekorationer: 5:-/st

För att boka tid:
Ring mig på: 070-5801454
Maila: [email protected]
eller skriv helt enkelt här på bloggen.

Jag gör naglar i Rödåsel, Tavelsjö och Umeå. Så tar du dig inte ut till skogen kan jag komma in till stan.



Uppdatering:
Jag har nya priser och ny lokal.
Håller numera till på Ö Ersboda.
Maila eller ring gärna ang priser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0