Julen

Varför fortsätter man att äta när man ändå är tokmätt? galet va mycket man trycker i sig på jul! haha Hampus är helnöjd över sina julklappar. Bilar, bilbana, tågbana, bilgarage, bilfilm.. ja det var en hel del bilar om vi säger så! :P Sjukt nöjd. Jag är också nöjd som vanligt. Har egentligen inte så mycket mer att säga men det var en toppenjul :) Har haft Räkan här hela helgen också för hon orkar inte med alla 4 busungar på andra sidan gatan :P

Nu väntar en vecka med massa nagelfix. Jag fick bland annat en bra kallender av mamma som jag kan skriva upp alla mina nagelbokningar i. Olönt att göra det i mobilen när man ändå inte kan kika på det samtidigt som man pratar med en kund :P Så et kommer nog gå lite smidigare nu.

Måste beställa hem mer geler nu igen också. Har typ hur mycket som helst att göra nu i veckan. Papper som ska lämnas in till ams, mail som ska skickas, massor med jobb på cloey.se och massa nagelkunder.

Trött som en gnu är jag nu, och ska bara glo på tv ett tag till innan jag går upp å myser med lilleman som ligger och snarkar :)

Hoppas ni alla har haft en bra julafton.
Är ni sugna på naglar innan nyår finns det nån enstaka tid kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0