Julklappar

I år fick jag inte det vanliga presentkortet från Make Up Store eftersom jag och bror inte orkade köpa julklappat åt varandra. Blir nog mycket att köpa till alla barnen nu. Men jag fick ändå några godingar från MUS ändå! ^^

Av min kära sambo fick jag en Vit Cake eyeliner!
Den kommer jag nog ha mycket skoj med ^^


En ny burk Loose Powder behövdes eftersom min är snaaaart slut!
Av mamma.

Fick även ett presentkort på min favorit-frisörsalong Attityd, en låda choklad, pengar, pengar, gele från bio sculpture, rosa hörlurar, å lite mer smått å gott.

Sen börja jag och mamma snacka om en Norge-resa. Så vi kanske sätter oss på tåget och drar dit på stor-kalas i början av januari! Spännande!

Kommentarer
Postat av: cicci

sorry är svinseg på att svara på kommentarer.

vi måste ses snart :)

hur går det med cloey?

2010-12-30 @ 20:38:14
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0