Yeay internet!

Idag kom droppen som fick glaset att rinna över. Jag hade varit utan internet på tok för länge! så jag packa mig ner på stan och fixa nytt, till både mig och Camilla! Så nu överlever vi igen!

Helgen vart både lugn och jätteparty! Fredagen spenderade jag hemma hos mor i Tavelsjö med Hampus så Ronny kunde skruva i bilen. På kvällen for jag dock hem till stan och tog nåt glas vin och försökte spöa Camilla på Wii :P Lördag vart totalkalas! En trevlig kväll med tjejerna på Cover som vi absolut ska göra om snart!

Nu har jag en liten kille som inte alls vill sova :/ Han sov dåligt inatt och sov länge på morgonen istället = ingen nap på dagis.. så han tog en när han kom hem istället, suck.. så nu är vi bara grinig och piggelin..

"Mamma... Mammaa.. Mammaa.... Mammaaaaaa..?"
-Gå och lägg dig Hampus.
"Mamma!"

Knasunge :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0