En runda på stan

Sådär få va sminket på igen och de är dags för en runda på stan med Camilla :)
Älskling jobbar till 2 idag så jag ska åka hem med han sen. Vi ska shoppa massa
smink och sånt kuligt! :)

Ihelgen blir det fest! Jag blir ju gammal på Söndag så Lördag blir den perfekta dagen att dra ut med mina tjejer på krogen och skaka rumpa. Kommer bli fullt ös och självklart lämnar vi pojkarna hemma då vi ska ha sådär äckligt kul! :P höhö

Är det nån som har fixat sina biljetter till House of Metal än?

Nu ska vi dra på stan ^^
Måste ju kolla om mina blivande skor finns kvar :P
Och kolla klipptid! + färg.. panik..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter som en väldigt trevlig kväll.=)

2010-02-19 @ 19:00:30
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Tack.=) Hoppas du med får en fin kväll.

2010-02-19 @ 19:37:50
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0