Full rulle med två sjuklingar

Det ser så soligt och fint ut ute men jag vill  inte ens öppna dörren om
de skulle komma nån å knacka på! fyfaaan va kallt de är ute idag.
Har dock god lust att gå å kolla posten eftersom jag väntar på paket.
meeen njae.. Ronny få göra de då han kommer hem. :P

Stackarn fick ju inte igång bilen imorse :(
Trodde att  jag skulle få ha min Älskling hemma hos oss idag när både jag
och lilleman är sjuka men ikket. De va inge kul då han for. Hampus vart jättesur då.

Men vi har sett på tv, käka nå kex, städa undan lite, spelat både piano och trummor,
lekt med bilarna och tåget å ja fan allt som går att leka med.
På Hampus är det full rulle och jag vill lägga mig ner å dö idag.. kuul :P

Nu slocka han på 3 minuter i sin säng iaf ;) haha

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar: Oj, härligt! :) Det visste jag inte, men då ska jag in och kolla där med det samma! :) Tack för tipset! :)

2010-02-23 @ 16:22:56
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0