Liten och sjuk

Kallt kallt kallt.
Hampus är lite smått grinig idag också. Käns inte  alls kul eftersom jag inte heller mår helt hundra idag heller. Fast de är alltid sämst på morron.. bara för att de är morron typ. Lilleman har fortfarande feber och slemhosta, inge kul alls! Sen försvann min msn från datorn.. jag hittar den ingenstans..? Har jag nånsin berättat hur mycket jag hatar den här datorn? Otroligt mycket.. Den har inte riktigt varit sig själv sen flytten.. tror den vart lite tappad då. haha

Vad ska man hitta på idag då? Vill nästan gå ut men de är nog lite för kallt för de idag också, speciellt med en liten småsjuk en :( Stackarn står typ på en stol, snorar och tittar ut på de soliga fina vädret å knackar på fönstret varje gång nån går förbi. Vi vill också ut å leka :(
Nä nu ska vi typ lägga samma pussel för 428153285 gången sen igår.. kuul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0