Vilken tur att han försov sig

Haha nej jag är inte skadeglad. Men eftersom Gubben försov sig idag så fick jag kliva upp och göra iordning Hampus för dagis och just när dom skulle fara så komme en DHL bil och lämnade av ett paket från London till Cloey. Tänk om han redan hade hunnit fara lixom då hade jag fått panik-klä på mig och springa ner själv! :P

Camilla kommer hit idag, min lilla räddaren i nöden! Kl 2 ska jag vara på BVC med Hampus för han ska få nån spruta och njae jag tycker inte om sprutor så hon får hänga med :) Hon skulle ta med sig djuret så vi kommer säkert gå på nån prommis idag, synd att de inte var speciellt fint väder bara.. Komsi komsi solen!

Nej nu ska jag jobba på lite å sen hoppa in i duschen innan Camilla dyker upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0