Biogalning

Som ni kanske vet är jag en bionörd ^^
Men jag har inte hunnit se alla filmer som jag vill se än..
Måste ta å se dom här!

På bio nu:
Har du hört ryktet om Morgans?
Old dogs
Upp - varför har jag inte sett den än?!

Kommande filmer:
It´s complicated
Prinsessan & grodan 5/2
Percy Jackson - Kampen om åskviggen 24/2
Alice i underlandet 5/3
Draktränaren 26/3
Iron man 2 28/4
Sex and the city 2 28/5

Hmm.. undra om jag hinner se alla?
Hoppas de kommer förhandvisningar på nån av dom ^^





Kommentarer
Postat av: Havskatten

På något vänster måste man se majoriteten av filmerna åtminstone. Pinsessan och grodan, Percy Jackson, Alice i Underlandet och Draktränaren är måsten!

2010-01-17 @ 20:32:25
URL: http://havskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0