Deckad

Idag känner jag mig mer död än levande igen.
Överkörd av bussen.
Känner verkligen peppen att gå ut i snöstorm snart å
hämta Hampus.
Hoppas han är på myshumör! :]

Hade tänkt få en massa gjort idag men självklart vart dehär
också en pissdag. Löjligt less är jag.
Jag måste fan hitta på nåt snart, är less på att vi nästan hittar på nånting
å sen blir det inte av.

Vi ska ta en dag på skotern, en dag på stan, en dag på iksu, osv osv men de blir
som aldrig av.. kan vi hitta på nånting nu tack :)
Jag har lixom bestämmt mig att jag är frisk nu och allt sånt shit.. såå kom igen!

Kommentarer
Postat av: Pania

sv; Håller med dig, allt är inte klockrent men fortfarande är det hon som sätter alla trender. Grym är hon:)

2010-01-27 @ 14:26:50
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0