Det här var ingen bra dag.

Nej nej, först kan man inte sova..
Sen funkar inte skrivaren..
Ingenting fanns kvar hos våran leverantör som jag ville ha..
Sen får jag ett mail om att vi kunde hämta ut biljetter till
förhandsvisningen av It´s Complicated.. IGÅR!
Lönt att skicka ut ett sånt mail försent?
Speciellt när man har förmånerna att kunna hämta ut biljetterna
en dag före alla andra!

Ja jag är lättretlig idag och de lilla förstörde min dag.. poop..
Elräkningen på 2200:- för EN månad var inte heller nån humörhöjare..!!!

Vissa dagar är det inte meningen att man ska kliva upp!


Kommentarer
Postat av: Madde

Aah KanDee har as-shyssta kläder :)



Ja men vafan, då få du ju mycket grejor på kort tid det kompenserar väl upp resten av året då det varken är födelsedag eller jul :P

Men du, saftig räkning? Nånting måste ju blivit tokigt fel? :P

2010-01-14 @ 22:51:45
URL: http://fjuff.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaaha men då var det kanske lite befogat då? Fan va stort hus du har? Vars ligger det då?

2010-01-15 @ 17:10:33
URL: http://fjuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0