Hissen & Dissen

Hissen!

Trotts våran fina elräkning på 2200:- (?!) så köper ändå min Gubbe
choklad till mig! ♥ Det vart en Marabou Digestive den här gången.
Efter fjaskot med Marabou Vinter så tycker jag att dom har lyckats väääädligt
mycket bättre med den här. ^^


Dissen!

Gubben fick ett tipps att vi skulle prova Fun light sparkle cola.
Visst de skulle ju vara kul å prova nån sån där smaksättare när
vi ändå fick en sodastreamer i julklapp men nej nej nej va dålig
den var! Fun light kan ju knappt göra saft (vissa undantag) så jag hade
inga höga förhoppningar om att de skulle lyckas med en sån grej!

Riktigt dålig var den! Den smaka dessutom mer Trocadero än Cola..?!
Helt helt fel! Sämst eftersmak vare också..


Kommentarer
Postat av: Johanna

fin header!

2010-06-07 @ 18:01:46
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0