Stan imorgon

Imorgon blir det full rulle.
Gubben tar Hampus till dagis, så jag får lite saker gjort här på morgonen.
Sen kommer mamma och hämtar upp mig vid 11.30 å vi hämtar upp
Hampus efter det och sen drar vi mot stan. Till Lena å dumpar av monstret
där hämtar upp nå papper och shit å sen får jag lite ledig tid på stan! ^^

Ska träffa Cicci så hon får prova sin något försenade födelsedagspresent :P
Gå på banken å lite annat shit.. Sen tillbaka till Lena å mysa där ett tag. 

Lina och Emil skulle hänga med på förhandsvisningen av up in the air ^^
Så vi ska väl träffa dom lite innan kl 6 och gå å köpa nåt att tugga på.

Sen ska vi ju såklart hinna med middag, lämna av ungen till barnvakten osv
också men det har jag inte riktigt lyckas fatta när vi ska hinna. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0